Merindui

owhhh 
amat aku merindui .
teramat rindu serindu-rindunya 
ya ALLAH .
sesungguhnya .
aku merindui Mu .. merindui Rasul Mu .
aku merindui Ibu Abah ku .
emmmm .
Saat2 begini aku memerlukan Mu . Mereka .

Aku menghadapi tomahan dunia .
yang berlaku tidak adil terhadap aku .
rakan2 ku . biarlah .
aku redha sekiranya memang benar ini salahku .
membiarkan diri dikuasai oleh amarah dan emosi .
hingga aku lupa pada kedudukan diri dalam kalangan mereka .
moga aku kuat . walau tanpa CINTA manusia yg ku harapkan .
ya . aku harapkan kekuatan dan cinta dari Mu ya ALLAH .
aku kuat . ya . kalau aku lemah .
aku takkan berada di mana aku berada sekarang .

rindu katil umah .
rindu dapur bersepah .
rindu TV , internet tanpa had ,
rindu umur 10 tahun . 

merindui ..
maafkan hanis . hanis memang selalu kecewakan orang2 yg hanis syg ,
tapi hanis bersyukur, sebab orang2 yg syg hanis x pernah putus asa dengan hanis .
x mcm sesetengah orang . 

ibu .. Hafidzah Binti Kamusi
abah.Ibrahim Bin Siman
adik2 ... Muhammad Hasyir , Muhammad Izzul Haziq , Muhammad Iman Hariz .
terima kasih . sebab sayang Hanis Izzati Ibrahim seadanya .
walau saya gemuk , lampi , degil , pelupa .
saya tetap yang teratas di hati anda semua .
love you to bits !

ini dua manusia yang menghasilkan aku.
terima kasih ya ALLAH . 

Adik aku . Hasyir . mcm rain tak ? hehehe

Ini iman . yg ke 4 .

masa umur anggaran 4 thun kot . hahaha .

2010 . masa bahagia .
kini ? ALLAH saja yg tahu .
*haziq yg bersongkok sblah aku ,
GUD LUCK PMR .
ahahaha ..

YA ALLAH . rindu ini manusia2 . 

Comments

Popular posts from this blog

Hidup Baru

Gurindam Semantan

Hada Labo?