sedar tak sedar .

dah dua bulan lebih . 
sepi sikit . 
dah dua bulan lebih .
handphone tak berbunyi sekerap dulu .
yang masuk pun msg CelcomXtra .
dah dua bulan lebih .
aku tak senyum guna hati .
senyum guna otot muka je .
dah dua bulan lebih .
dua bulan je . tapi rasa macam dua tahun .

kelakar kan . 

ketawa tengok kehidupan sendiri yang tak tentu arah .
disebabkan sesuatu yang tak pasti .
sesuatu yang dah terpatri .
tiba-tiba hilang . tiba-tiba .

hari-hari terkenang kenangan lalu .
macam orang bodoh .
kenang sorang-sorang .
kahkahkahkah .
gelak lagi-lagi .

maaflah . kalau kau baca semua nada kecewa .
sebab mmg aku tengah kecewa ,
dan terima kasih bagi manusia-manusia yang mengecewakan aku 
kecewa dengan aku .
bersyukur sebab manusia-manusia ni lah yang buat diri jadi kuat .
TERIMA KASIH .

dah . syukurlah kalau kau bahagia sekarang . satu hadiah senyuman aku berikan .
^______________________________^
dari hati ke hati .

Comments

Popular posts from this blog

Hada Labo?

Hidup Baru

Praktikum, praktikum