Action

Lakonan .
ya . manusia ada watak masing2 .
ALLAH directornya .
kita pilih sendiri kita nak watak apa .
ALLAH dah bagi panduan .
kita nak ikut atau tak .
itu terpulang .
macam drama kat tv tuu .
watak jahat . orang akan caci+doaygtakbaik+doacepatmati=miserable
nak ke?
watak baik . orang puji+sanjung+pandangtinggimelangit+baikbaikbelaka=heaven

kita ada akal
anugerah paling indah .
xde akal . kau akan duduk kat tanjung rambutan/tampoi

syukuri nikmat tuhan . hari2 .
please .
tapi kadang2 . action kita
tak semua orang suka
tak semua orang faham

thanks to haters
they make me strong
thanks to the problem
they make me wise
thanks to heart brokers
they make me mighty
thanks to all of you
that make me of who I am now .

I'm not a girl , not yet a woman .

EAT , PRAY , LOVE ~~~
live your life fully .

kalau ada awek2 kat luar sana 2,
yang tengah heart broken .
jom kongsi2 ngn aku .

aku nie perasan mcm org nak cerita ngn aku an .
hahahaha . xpe . aku cuba bg apa yg aku rasa .
sebab pengalaman yg jadikan kita lebih dewasa .

pesan aku .
kalau kau mahu , aku sentiasa di sini .
walau kau membenci . menjauh .
aku setia . ^_^
berpegang pada tali ALLAH .

<3 .

Comments

Popular posts from this blog

Hada Labo?

Hidup Baru

Kemas kini folder otak