. Ya . Ini aku .

aduiii .
kenapa la susah sangat aku nak terima hakikat nie !!!!
dia dah tak cinta . nokhtah .

tapi nampak dia hari nie . 
baca paper . senyum2 .
rasa berdebar... serius . gila berdebarrr .
hati nie cakap " hanis, masih ada harapan".
nak dengar atau tak .
usaha masih belum terlaksana .
jadi aku belum boleh berhenti .
ya !

berusaha . mencipta semula . memori yang indah .
aduiiiii... agaknya mcm nie la dia rasa kat aku dlu kan .
rasa yang aku sia-siakan .
^_^  padan muka aku .

aduiiiii . mengeluh je keje, ape pun tak dapat . Kan?
so... berusaha . berusaha . berusaha .
menjadi positive ! ceria ! sihat !
demi agama , keluarga , sahabat-sahabat . dan dia . ^_^
semoga  belum terlambat untuk aku .
memperbetulkan keadaan .
aminn .

^_^ as .

Comments

Popular posts from this blog

Hada Labo?

Hidup Baru

Praktikum, praktikum