. OMG .

Kenapa tajuk entry mcm 2 ?

wahahaha . Puasa sudah sampai dipenghujungnyaaa!!!
OMG!!!
hahahaha ..

adakah kita sudah menang melawan nafsu kita sepanjang bulan ini?
jawapan ada pada anda .
weeeeeeee . 

ya . sampai hari nie .
dah hari terakhir puasa .
hati aku masih berada dalam keadaan yang sama .
kau tahu . kan .
^_^

Kepada sahabat handaiku yang tak seramai mana ,
sepuluh jari aku susun ,
setulus hati aku pohon ,
ampunkan segala kedurjanaan yang dah aku timbulkan antara kita ,
ampunkan segala kesalahan aku ,
tak kira siang , malam , dulu dan yg sekarang ,
untungnya aku ,
punya teman yang sentiasa di sisi,
walau sakit yang aku bagi .
Alhamdulillah .

ruginya aku .
pernah punya cinta yang tak aku hargai ,
padan muka aku .
Astaghfirullah .

OMG !!!
^_^
.
..
...
....
.....
......
........

Padan muka aku ..

^_^

Comments

Popular posts from this blog

Hidup Baru

Gurindam Semantan

Hada Labo?